luni, 9 mai 2011

Revenire!

Nu am mai scris de mult ,chiar de foarte mult timp.Ocupata.
Ce s-a intamplat in ultimul timp?De toate.
In primul rad vine bacu':( si imi e foarte frica.Mult de invatat,streeees,profi' ''trag'' de tine ''fa aia ,invata aia'',atestat.Off! Trecem noi si peste asta,nu?
A venit primavara,doar in calendar,ca in rest....Stii,e ca o femeie maritata din interes:sotie doar in acte.In fine...Sa trecem la lucruri mai serioase si aici intervine,iar,scoala:))Am avut banchetul.Distractie si nu prea!(glumesc) .Pot sa spun doar ca a fost bine:))(nu foarte bine) mai putin faptul ca in mintea mea era mereu acelsi gand'' Ba ,cine te-a pus sa iti iei tocuri??!!''( asta era Ingerasul cu cornite)*(ciudat).Apoi au mai fost fetele,care m-au tras de 'ici colo sa le fac poze''artistice''.Si ca o completare,am fost anuntata in ultimul moment sa trebuie sa tin un speech.Yee!Va dati seama ce a iesit:))
In concluzie,vreau vara fara stres!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu